?

Log in

Bloody Hell - A sad sad song [entries|archive|friends|userinfo]
lost_ndelerious

[ website | Xanga (other journal) ]
[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Bloody Hell [Apr. 19th, 2005|09:26 am]
lost_ndelerious
[mood |thirstythirsty]
[music |Motograder]

Yup... bloody hell. In school again. Hah... learning things I already know. How pathetic huh... so I sit here on my ass surfing the interent 4 hrs at a time, with numerous smoke breaks of course... not the goooood stuff though unfortunatly. I need to get a job so I needa be clean unfortunatly. I know it totally blows right?
I finally talekd to Josh and Jess last night... that made me happy. What DIDNT make me happy was that I had to call fred to get something of mine back. Grrrr. I tried to get my family to do it for me but no one would... and he even thought that i was calling him just to say hi. argh. anywho *sighs* i'm not too sure if i wanna go up that way this summer... my parents always do. i don't know... maybe after he goes away to college or something ill visit that way again... fred-free. YAy. Don't want to walk around in "polluted air."
It's been nice out lately. Kickin out the shorts here and the 311 tank. Alllll black of course... from the shoes to the necklace. Oh yah... I drove down to Longbranch yesterday afternoon to hang out with Ed at work as usual. I dressed little Eddie up in his SpiderMan outfit. He looked adorable. I took him to the mall with me to get a birthday present and let him scarf down some pretzels with me. Then later that night, after Ed got off work, he took me to a piercing/tattoo shop on Broadway... cause yup... my barbell wouldn't come the fuck off. So he got me a ring... a size up... it stretched and it burned when the guy did it... He also had to use wire cutters to get the original off. After I eventually get my tattoo.... or before? hmm... I'm going to put another piercing in my ear. and maybe the eyebrow one of these days. I like the librette piercings but i cant stand the fact of a needle going anyyyyywhere near my mouth. I'm deathly afraid of needles. See my ear... it was quick and i couldnt see it. Ahhhh. Ok. Gotta jet... later
linkReply

Comments:
[User Picture]From: punkimunkee
2005-04-20 10:24 am (UTC)
Yeah sorry didn't call back we didn't leave the ER till 2am and we were there from 5-2 god damn medical pieces of shit. The doctor was a total asshole and I told one of the nurses when he gave my mom the directions to her pain. I told him that he needed to give directions on how to be a doctor, to that doctor. He laughed and said your you can tell someone if you'd like... he was kinda hinting around that other people were complaining about that doctor. My mom was telling me to shut up and i'm like NO! NO one treats my mother this way. i wish i had enough courage to yell at the doctor but i guess my meds can't help me do everything lol. I love these meds I can finally open my damn mouth :D Yeah the fucking doctor couldn't find anything so he said come back if it's still hurting. I was like what the fuck you guys are just going to let her be in pain. They act like were made of damn money... BLEH
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: lost_ndelerious
2005-04-20 03:10 pm (UTC)

yeah i know

Yeah I know.. right?! Fuckin doctors with their fuckin "oh so special" medical degees posted up on their friggen walls like they're #1. Bull-shiters really. Anywho... glad they couldn;t find anything horribly wrong with her... but it still sucks that she has to deal with the fuckin pain. Anywho... I'm about to write another entry... i'm in school right now. Can't wait till June. We'll watch Amityville Horror (on DVD! muahaha).. sweetness. Ttyl, munkee
(Reply) (Parent) (Thread)